• La regidoria d’Esports presenta una variada oferta d’activitats dirigides.
  • Les instal·lacions estan obertes de dilluns a diumenge i compleixen totes les mesures de prevenció en l’àmbit esportiu.

La regidoria d’Esports del nostre consistori ha arrencat el curs amb força i presenta una àmplia oferta d’activitats dirigides, a més del gimnàs del pavelló municipal disponible de dilluns a diumenge.

En el context actual, les instal·lacions compleixen totes les mesures de seguretat indicades en matèria esportiva. Així, sempre cal demanar cita prèvia a través del telèfon 977 84 27 00 o el correu electrònic consergeriapavello@morell.altanet.org, signar el document de responsabilitat i seguir les indicacions del personal de les instal·lacions.

Judit Fernández, regidora d’Esports, creu que en el marc actual i després del temps de confinament que hem viscut, “és important fer esport i moure’s per cuidar el cos i també la ment”. I és que, en definitiva, “fer esport és sinònim de fer salut”.

Concretament, les sessions que s’ofereixen són:

  • Ciclo (dimarts i dijous de 19 a 19.45 hores): exercici aeròbic, principalment de cames, en el qual el monitor pot, mitjançant el canvi de freqüència de pedaleig i de la resistència al moviment, realitzar tota mena d’intensitats. És una gimnàstica molt adaptable al nivell de l’alumne.
  • Fitball (dilluns de 9.15 a 10 hores): exercicis amb pilota fitball per tonificar la musculatura i alhora aconseguir un bon manteniment físic.
  • GAP (dilluns de 10.15 a 11 hores): exercicis per tonificar i enfortir la zona abdominal i el tren inferior, treballant glutis, abdominals i cames de forma específica.
  • Hipopressius (dimecres i divendres de 10.15 a 11 hores, dimarts i dijous de 19 a 19.45 hores): sistema d’entrenament la finalitat del qual és la reeducació postural i tònica, aconseguint una postura més correcta i reduint la pressió a les cavitats toràcica, abdominal i pèlvica. Així, es millora també en l’àmbit respiratori, metabòlic o sexual.
  • Jumping (dilluns i dimecres de 18 a 18.45 hores): activitat bàsicament aeròbica, saltant damunt d’un trampolí al ritme de la música. Amb moviments senzills, s’incrementa la funció cardíaca i es redueix el risc cardiovascular. Millora la funció respiratòria, tonifica la musculatura i millora la postura i l’equilibri. Les articulacions estan més protegides, ja que hi ha menys impacte.
  • Pilates (dimarts i dijous de 18 a 18.45 hores): mètode que s’utilitza per a entrenar a partir de la combinació de diverses disciplines, com el ioga o la gimnàstica.
  • Step (dimarts i dijous de 9.15 a 10 hores): activitat física principalment aeròbica amb beneficis cardiovasculars i musculars, en la qual es treballa també la millora en la concentració, coordinació i memòria.
  • Tàbata (dimarts i dijous de 20 a 20.45 hores): entrenament intens, en intervals i de curta durada. Consisteix a realitzar 8 sèries de 20 segons cada una, amb el major nombre de repeticions en aquest temps i amb 10 segons de descans entre elles.
  • TRX (dimecres i divendres de 9.15 a 10 hores, dilluns i dimecres de 20 a 20.45 hores): sistema d’entrenament basat en la realització d’exercicis en suspensió.
  • Zumba (dilluns i dimecres de 19 a 19.45 hores): enfocada, d’una banda, a mantenir un cos saludable, i de l’altra, a desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat al cos mitjançant moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques.

A més, els dimarts i dijous de 18 a 18.45 hores es combina step amb TRX.

Pel que fa a l’horari del pavelló municipal, de dilluns a divendres s’hi pot accedir de 9 a 13 hores i de 15 a 22 hores, els dissabtes de 9 a 14 hores i de 15.15 a 21 hores, i els diumenges de 9 a 15 hores. Sempre cal tenir en compte que els usuaris han d’abandonar les instal·lacions 15 minuts abans del tancament.